خدمات سامانه فناوری فرتاک (سهامی خاص)

ارائه مشاوره

ارائه مشاوره فنی
با شناخت پیشرفت تکنولوژی و نیاز بازار بر آنیم تا جدیدترین و کاربردی ترین راهکار را به شما ارائه دهیم.

واردات و تامین

تامین محصولات مورد نیاز
بررسی نیاز بازار و پیشرفت محصولات در دنیا و تامین محصولات یکی از مهم ترین ارکان فعالیت شرکت سامانه فناوری فرتاک است

ارائه و نصب

نصب و راه‌اندازی محصولات
نصب و راه اندازی محصولات در محل مورد استفاده

امنیت و پشتیبانی

امنیت و پشتیبانی پس از فروش
با اطمینان محصولات تامین شده را با شرایط گارانتی مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کننده ضمانت میکنیم و امنیت اطلاعات و داده های سازمانی را برقرار میکنیم

نصب  راه اندازی و پشتیبانی شبکه به همراه انجام تمامی موارد شبکه در زمینه اکتیو و پسیو


سامانه فناوری فرتاک در جهت ارائه خدمات شبکه و اجرای شبکه‌های کامپیوتری و رفع نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها  ازدانش فني کارشناسان متخصص و مجرب خود بهره می برد تا پشتیبانی متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان در حوزه فناوری اطلاعات ، نگهداری و پشتیبانی انواع سرور های  HP، زیرساخت شبکه و پشتیبانی از تجهیزات رایانه‌ای ارائه نماید.

در ادامه به بخشی از پشتیبانی و مدیریت شبکه و سرور ارایه شده توسط شرکت فرتاک اشاره خواهیم کرد که تمامی این سرویس ها بر اساس استانداردهای جهانی ارائه می گردد .

طراحی شبکه و اتاق سرور

  شبکه و سرور ، طراحی شبکه و اتاق سرور براساس استانداردهای روز دنیا و با در نظر گرفتن نیاز واقعی مشتری انجام می شود. شبكه‌ كامپيوتری و اتاق سرور می‌بايست با توجه به استراتژی فناوری اطلاعات و سياست کلان سازمان ، طراحـي و پيـاده‌سـازی،نصب و راه اندازی گردد. در واقع اتاق سرور و شبكه‌ كامپيوتری زيرساخت لازم براي به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان را فـراهم مـي‌آورد.

در صورتي كه اين زيرساختها به درستي طراحي نشوند، و فاکتورهای مهمی همچون هدف از اجرای شبکه و اتاق سرور، همچنین سرویس هایی که قرار است بر پایه ی شبکه به مشتریان و یا کارمندان ارائه شود در نظر گرفته نشوند مشکلات بسیاری در آینده برای  مدیران فناوری اطلاعات  در سازمان‌ها و شرکت‌ها ایجاد خواهد شد.

شبکه و سرور

سامانه فناوری فرتاک با بیش از ۱۰سال تجربه و همکاری با متخصصین کارآزموده پشتیبانی متنوعی در حوزه  شبکه و سرور ارائه می نماید. آنچه که ما را متفاوت نموده است سرعت همراه با کیفیت در ارائه خدمت است. مشتری مداری شرکت فرتاک و زمان بندی دقیق تحویل پروژه، شرکت فرتاک را از سایر رقبا پیشتاز می کند . پشتیبانی شبکه و سرور با توجه به درک نیازمندی های مشتریان و مشاوره با کادر مجرب و متخصص و سپس ارایه  راهکار انجام می شود.

یکی از معضلات و مشکلات سازمان ها و شرکت ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نصب و راه اندازی شبکه ، نگهداری و پشتیبانی آن می باشد. در این خصوص سامانه فناوری فرتاکدر کنار مشاوره و راه اندازی شبکه مبادرت به انجام امورز پشتیبانی شبکه منطبق با نیازهای مشتریان نموده است.

پیامد هایی که ممکن است در زیرساخت شبکه و سرور به طور نادرست رخ بدهد

در این راستا سامانه فناوری فرتاک به پشتوانه سالها تجربه تامین، ارزیابی و شناخت بازار و همچنین تحویل، نصب و راه اندازی تجهیزات سرور و شبکه و ارائه انواع سرویس های شبکه و سرور پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان گرامی است.

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه زیرساخت دیتا سنتر با مشاوران فرتاک تماس بگیرید.

گارانتی

با توجه به اهمیت سلامت و پشتیبانی تجهیزات دیتاسنتر و اینترپرایز، همواره انتخاب یک شرکت معتبر و ماندگار یکی از مهم‌ترین دغدغه های مصرف‌کنندگان و سازمان ها است. از این رو می‌توانید با مراجعه به وب‌گاه سامانه جامع گارانتی، شرکت های گارانتی کننده معتبر و مورد تایید این سامانه را نشان کنید و نظرات کاربران حقیقی و حقوقی این شرکت ها را مشاهده نمایید و با خاطری آسوده یکی از این شرکت ها را انتخاب نمایید.

خدمات شرکت سامانه فناوری فرتاک